Min Hjemmeside
En moderne, hurtig hjemmeside bygget med Fresh og Deno. Med en blog, projektportfolio og helt hjemmelavet.
Her er en samling af mine projekter. Jeg håber du finder noget spændende!
En moderne, hurtig hjemmeside bygget med Fresh og Deno. Med en blog, projektportfolio og helt hjemmelavet.
I dette projekt undersøgte jeg, hvordan man kan gøre processer og aspekter af ML håndgribelige gennem designet af Machine Learning Machine; en håndgribelig brugergrænseflade, som gør det muligt for studerende at skabe deres egne datasæt ved hjælp af pen og papir og iterativt opbygge og teste ML-modeller med disse data.
En moderne, hurtig hjemmeside bygget med Fresh og Deno. Med en blog, projektportfolio og helt hjemmelavet.
I dette projekt undersøgte jeg, hvordan man kan gøre processer og aspekter af ML håndgribelige gennem designet af Machine Learning Machine; en håndgribelig brugergrænseflade, som gør det muligt for studerende at skabe deres egne datasæt ved hjælp af pen og papir og iterativt opbygge og teste ML-modeller med disse data.
Jeg designede VotestratesML; et webbaseret samarbejdsværktøj, der giver K-12-elever mulighed for at bygge modeller og lave forudsigelser baseret på virkelige stemmedata til brug i samfundsfagsundervisning. Processen blev realiseret gennem seks brugerinterventioner i to samfundsfagsklasser på gymnasier i Aarhus, Danmark.
Jeg udviklede en kortbaseret designworkshop, der giver eleverne mulighed for at reflektere over etiske dilemmaer ved hjælp af et ML-specifikt sæt kortbunker til design af ML-applikationer. Workshoppen sætter etiske refleksioner i centrum for designaktiviteterne og diskuterer teknologi-nære etiske spørgsmål med eleverne baseret på deres egne design af ML-systemer. Workshoppen blev udviklet gennem en iterativ proces, der involverede fire gymnasieklasser med elever i alderen 16-20 år.
I dette projekt designede jeg Welumi, en prototype på en social robot til at byde kunder velkommen, når de træder ind i restauranter, hvis der ikke er serveringspersonale til stede. I designprocessen brugte jeg skitsering og prototyping til at udforske forskellige udtryk for en sådan robot, hvilket resulterede i en funktionel 1:1-prototype i form af en standerlampe.
Kirigami-aktuatorer er todimensionelle mønstre, der gør det muligt at oversætte en simpel aktivering i én dimension til en kompleks transformation i en anden.